Prekių katalogas

Quail Digital pasikalbėjimo sistemos prekybos centruose Moki Veži sėkmės istorija

  • Moki Veži mažmeninės prekybos vadovas Stasys Buivydas pasidalino savo mintimis apie darbo pasikeitimus parduotuvėse įsidiegus darbuotojų pasikalbėjimo sistemą Quail Digital. S. Buivydas kalbėdamas apie darbo efektyvumui kelti skirtą inovaciją pabrėžė, kad sistema ne tik leidžia sutaupyti laiko, bet ir didina pardavimus. 

    „Ausinių įtraukimas į parduotuvės veiklą – duoda akivaizdžios naudos. Mūsų parduotuvių plotai yra dideli. Tarkim, nuo vieno pastato galo iki kito yra apie 100 m, tad darbuotojui nukeliauti tokį atstumą kiekvieną dieną kelis kartus tik tam, kad perduodi kažkokią informaciją – užima daug laiko ir atima daug energijos. O ausinių pagalba turime galimybę greitai dalintis informacija, lengviau valdyti procesus. Pats vadovas turi galimybę deleguoti darbus, atkreipti darbuotojų dėmesį į netikėtas situacijas taip pat pamotyvuoti pačius darbuotojus – tokiu būdu yra keliamas darbo našumas“, – sakė prekybos tinklo atstovas.

    „Ausinių naudojimas didina pardavimus, o didesni pardavimai darbuotojams reiškia papildomas naudas“, – pridūrė S. Buivydas.

    Quail Digital sistema, kurią Lietuvoje atstovauja STEBKAM, naudojasi tokie prekybos ir pramonės gigantai kaip LIDL, IKEA, KFC, SUBWAY, BURGERKING, General Electrics ir kiti. Lietuvoje sprendimu jau džiaugiasi ne tik Moki veži, bet ir Senukai, Baby City/Toy city ir kitos prekybos bei gamybos įmonės.

     
     

  • PRENUMERUOKITE NAUJIENLAIŠKĮ

    esame Oficialūs Hikvision ir Dahua platintojai